Saimnieks LV
, .
cloudy 7.7℃
Vārda dienu svin: Helma, Lotārs

Lauksaimnieks – youtuberis

Elīna Grase , 16-05-2023
Lauksaimnieks – youtuberis

Sociālie mediji sniedz lauksaimniekiem iespēju bez starpniekiem komunicēt gan ar lauksaimniekiem, gan plašāku sabiedrību un nodot tieši tādu vēstījumu, kādu lauksaimnieks vēlas. Sociālajos medijos lauksaimniecības niša strauji iekaro popularitāti, ievērojamu sekotāju skaita pieaugumu iegūstot tieši striktāko Covid ierobežojumu laikā. Viena no šādām sociālo mediju platformām ir Youtube.

Salīdzinājumā ar citām sociālo mediju platformām Youtube priekšrocība ir ilgāks publicētā lauksaimniecības satura vidējais kalpošanas laiks. Tas darbojas vairāk nekā meklētājprogramma, nevis sociālais tīkls. Agrimachinery Creators Report 2022 atklāj, ka Eiropā radītajam lauksaimniecības saturam Youtube platformā ir 5 miljoni abonentu ar 58 500 vidējo iesaisti (uzspiests Man patīk un kopīgošana).

Kāpēc lauksaimnieki izvēlas dalīties ar nozīmīgu savas dzīves daļu video formātā platformā Youtube? Iemesli ir dažādi. Vieni vēlas veidot kontaktu ar citiem, kas strādā šajā jomā, lai iegūtu kopienas sajūtu un saņemtu lauksaimnieku konsultācijas. Otri tā cenšas mazināt ilgo darba stundu vientulību. Citi vienkārši vēlas sniegt cilvēkiem ieskatu savā dzīvē. Taču viņi visi ietekmē un maina sabiedrības skatījumu uz lauksaimniecību un rosina novērtēt pārtikas izcelsmi.

Iedvesmojoties no DLG Lauksaimniecības influenceru balvas (DLG Agri Influencer Award), kas pirmo gadu tika pasniegta starptautiskajā profesionālās lopkopības izstādē EuroTier 2022, apkopoju dažus no pasaules veiksmīgākajiem lauksaimnieku kanāliem Youtube, kur viņi dalās ar savu ikdienas darbu, tehnikas demonstrējumiem un viedokli par aktuālām tēmām.

MN Millenial Farmer Amerikas Savienotās Valstis (ASV)
Cik abonentu?
Gandrīz 1 miljons.
Par ko ir kanāls? Zaks Džonsons (Zach Johnson) ir piektās paaudzes lauksaimnieks no Minesotas, ASV. Zaka mērķis ir kliedēt mītus par lauksaimniecību un pārtikas ražošanu. Viņš vēlas izveidot saikni starp lauksaimniekiem un patērētājiem, veicināt sadarbību un saskaņu starp visiem iesaistītajiem...

 

 

 

 

Pilnu rakstu lasiet aprīļa SAIMNIEKS LV numurā!

 

 

 

 

Iesakām izlasīt Skatīt vairāk
Tukuma Piens – izaicinājumi, inovācijas un tirgus realitāte
Tukuma Piens – izaicinājumi, inovācijas un tirgus realitāte

AS Tukuma Piens (pārstāvēts ar zīmolu Baltais) ir viens no nozīmīgākajiem p...

Hamra fermas paplašināšana iezīmē jaunu ēru DeLaval inovācijās
Hamra fermas paplašināšana iezīmē jaunu ēru DeLaval inovācijās

Šī gada 16. septembris piena lopkopības tehnoloģiju un iekārtu ražotājam De...

Putnkopja Edgara saimniecība, kur vistas dzīvo siltumnīcās
Putnkopja Edgara saimniecība, kur vistas dzīvo siltumnīcās

„Sākumā nopirkām 8 vistiņas pašu vajadzībām. Kā es saku – 8 vistiņas aizņem...

Strautmann prezentē jaunos MS tipa izkliedētājus: daudzpusīgi, efektīvi un izturīgi
Strautmann prezentē jaunos MS tipa izkliedētājus: daudzpusīgi, efektīvi un izturīgi

Ar savu jauno MS izkliedētāju sēriju Strautmann tirgū laiž divus jaudīgus m...