Saimnieks LV / 2024.gads (Septembris)
Karstas vasaras dienas un rudens atvasara ir piemērots laiks saldējuma baudīšani. Nenoliedzami laba izvēle ir Latvijas tirgū pieejamie augstas kvalitātes zīmola Druvas saldējums produkti, kuru sortiments aizvien audzis un iekarojis pircēju simpātijas. Sekojot tendencēm, izpētot patērētāju vēlmes un plānojot zīmola attīstību ilgtermiņā, izdodas būt atpazīstamiem ne tikai Latvijā, bet arī aiz tās robežām. Šajā žurnāla numurā ar Druvas saldējuma stāstu iepazīstina Tērvete Food valdes locekle Evita Štrausa.
– Kā dzima zīmola Druvas saldējums ideja?
Evita: – Zīmols Druvas saldējums tirgū pastāv kopš 1986. gada – jau 38 gadus un ir piedzīvojis dažādus laikus un pārmaiņas. SIA Tērvete food bankrotējošo uzņēmumu Druva food kopā ar zīmolu iegādājās 2017. gadā, lai dotu tam jaunas iespējas, jo zīmols kopš tā pirmajām dienām ir bijis pircēju ļoti iemīļots. Nemainīgi gardais Cigoriņu saldējums joprojām ir uzņēmuma pārdotākais produkts un pierāda, ka ir bijis vērts zīmolu atjaunot un attīstīt. SIA Tērvete food ietilpst Agrolats Grupā, kuras viens no mērķiem ir saglabāt un attīstīt ilgtspējīgu uzņēmējdarbības vidi Latvijā. Saglabāt senu, cilvēkiem mīļu vietējo saldējuma zīmolu šķita pareizs solis šajā virzienā.
– Kā nonācāt pie ledus ražošanas un kāpēc?
Evita: – Domājot par uzņēmuma attīstību un izvērtējot pieejamos resursus, bija loģiski papildināt produktu klāstu...
Pilnu rakstu lasiet septembra SAIMNIEKS LV numurā!
Slaukt efektīvi nozīmē darīt to raiti, gādāt, lai dzīvnieki justos labi, un...
Agritechnica 2023 izstādē Strautmann iepazīstināja ar jaunu lopbarības savā...
Euromilk jau vairāk nekā trīs gadu desmitus ražo maisītājus, nepārtraukti p...
Gints Puplaksis, bijušais profesionālais elektriķis, nu ir viens no veiksmī...