Par Dotnuva Baltic aktualitātēm stāsta un tehnikas tirgus situāciju vērtē cilvēks, kurš tur roku uz tās pulsa, darbdienas lielu daļu pavada pie lauksaimniekiem un zina viņu vajadzības, – Dotnuva Baltic tirdzniecības vadītājs Edgars Leimanis.
– Kas jauns uzņēmumā?
– Mēs augam, attīstāmies un paplašinām produktu klāstu, palielinām tirgus daļu, kopjam un attīstām attiecības ar partneriem, uzlabojam un paplašinām servisa struktūru.
Palielinām pilnvaras labākajiem darbiniekiem – veidojam spēcīgu core team. Visos reģionos ir jauna servisu sistēma, katrā no tiem savs servisa inženieris – cilvēks ar lielu pieredzi un zināšanām. Praktiski visi pēcpārdošanas risinājumi tiek rasti lokāli, un tas nozīmē palīdzības sniegšanu īsākā laikā un personalizētus risinājumus. Ļoti lepojamies ar savu servisu – ticu, ka viennozīmīgi esam vieni no labākajiem savā jomā.
Esam sadalījuši atbildību attiecībā uz visu, kas saistīts ar pamatproduktu Case IH. Agrāk par to bija atbildīgs viens cilvēks, tagad – divi. Viens no viņiem pārstāv traktortehniku, otrs kombainus un teleskopiskos iekrāvējus. Tas ļoti atvieglo darbu un uzlabo sadarbību ar klientiem.
Atgādināšu, ka Ozolniekos 2019. gadā kopā ar otru grupas uzņēmumu Linas Agro tika atvērta Dotnuva Baltic filiāle, lai atrastos tuvāk mūsu lielajiem klientiem. Jaunajā būvē ir plašas servisa telpas, kas atbilst visiem mūsdienu standartiem, lai varētu ērti strādāt ar lielo, moderno...
Pilnu interviju lasiet Janvāra SAIMNIEKS LV numurā!
Slaukt efektīvi nozīmē darīt to raiti, gādāt, lai dzīvnieki justos labi, un...
Agritechnica 2023 izstādē Strautmann iepazīstināja ar jaunu lopbarības savā...
Euromilk jau vairāk nekā trīs gadu desmitus ražo maisītājus, nepārtraukti p...
Gints Puplaksis, bijušais profesionālais elektriķis, nu ir viens no veiksmī...