"SEB bankas" Izaugsmes programmā biznesu pilnveidos 13 Latvijas uzņēmumi.
Bankā informē, ka dalībai programmā šogad pieteicās 43 uzņēmumi, no tiem izvēlēti 13 ambiciozākie, kuri ekspertu un mentoru vadībā, apgūstot inovāciju metodes, turpmāko teju sešu mēnešu garumā strādās pie produkta, pakalpojuma vai idejas attīstības.
Tāpat bankā norāda, ka Izaugsmes programmā šogad piedalīsies uzņēmumi no dažādām nozarēm un reģioniem, kā arī ar atšķirīgu mērogu biznesu.
Izaugsmes programmā šogad piedalīsies siltumtehnikas iekārtu projektēšanas, montāžas, apkalpošanas un tirdzniecības uzņēmums AS "Lafipa", kura tirgū darbojas vairāk nekā 30 gadu, un programmas laikā vēlas pilnveidot jaunu produktu un atrast tam atbilstošu pozicionējumu un tirdzniecības kanālus.
Tāpat Izaugsmes programmā piedalīsies arhitektu birojs "Kvites Architects", lai meklētu iespējas apgūt jaunus noieta tirgus un izveidotu jaunu, tehnoloģisko risinājumu, ambulatorās ārstniecības iestāde "KIRSH veselības fabrika", kura plāno sākt jauna produkta ražošanu, kā arī dzeramā un minerālūdens ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Markol", kas strādā ar zīmolu "Zaķumuižas ūdens", un meklēs veidus, kā paplašināt eksporta tirgus un produkcijas noietu kopumā.
Programmā piedalīsies arī zāļu un medicīnas preču vairumtirdzniecības uzņēmums "GP Nord", kas plāno fokusēties uz uzņēmuma iekšējās sistēmas sakārtošanu, lai nodrošinātu ātrāku pasūtījumu apstrādi klientiem un optimizētu iekšējos resursus, modes dizaina apavu un aksesuāru mazumtirdzniecības uzņēmums "Madam Bonbon", lai paplašinātu uzņēmuma darbību un sasniegtu jaunus tirgus segmentus, kā arī mediācijas un juridisko konsultāciju sniedzējs "Troubleshooter", kas meklēs efektīvākos veidus, kā paplašināt uzņēmumu un pilnveidot pozicionējumu.
Izaugsmes programmā piedalīsies arī digitālās drukas un iepakojuma izgatavošanas uzņēmums "Amati Projekts", kas strādās pie individualizēta risinājuma ieviešanas tirgū, arboristu, dārzkopības pakalpojumu un ainavu projektēšanas uzņēmums "Labie koki", kas pilnveidos pakalpojumu portfeli, kā arī mājas tekstila ražošanas uzņēmums "Adtex Group", kas strādā ar zīmolu "Petit Babu", lai izveidotu jaunu kolekciju un pilnveidotu mārketinga un eksporta stratēģiju.
Tāpat Izaugsmes programmā piedalīsies nodibinājums "Apeirons", kas izstrādās stratēģiju, kā pilnveidot darba devēju zināšanas un mazinātu aizspriedumus par cilvēku ar invaliditāti integrēšanu darba tirgū, IT risinājumu uzņēmums "Vozorom", kas programmas laikā plāno attīstīt prototipa fāzē esošu produktu līdz pilnvērtīgam risinājumam, kā arī meklēs klientu uzrunāšanas un investoru piesaistes stratēģijas, un "vintage" apģērbu tirdzniecības e-veikals "Northerngrip", kas meklēs veidus, kā paplašināt darbību un automatizēt darba procesus.
Programmas ietvaros pirmā lekcija "Kā noteikt uzņēmuma mērķim atbilstošu tirgu?" notiks 22.martā plkst.10, un tā būs pieejama "SEB bankas" "Facebook" profilā.
Savukārt darba semināri, mentoru atbalsts un individuālās sesijas būs pieejamas tikai programmas dalībniekiem.
Eiropas Komisija 2024. gadā ir izstrādājusi grozījumus lauksaimniecības de ...
8.jūlijā, Zemkopības ministrija (ZM) pēc š.g. 18.jūlija Lauksaimnieku konsu...
Ja nepatraucēs nekas negaidīts, 6. jūnijā ECB varētu “nogriezt” nelielu daļ...
Latvijas uzņēmumiem ir starptautiskas konkurētspējas potenciāls un visi pri...