, .
partlycloudy_day 9℃
Vārda dienu svin: Mintauts, Alfs, Bernadeta

“Food Union” investē 90 tūkstošus eiro 9 jaunu piena produktu un desertu ražošanā

Food Union , 22-12-2022
“Food Union” investē 90 tūkstošus eiro 9 jaunu piena produktu un desertu ražošanā

Maltīšu baudīšana mājās ir viena no šobrīd aktuālākajām pārtikas nozares tendencēm, tādēļ Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ir radījis deviņu piena produktu un desertu izlasi gatavošanai un ēšanai mājās. Ar jaunumiem papildināts “Dzintars”, “Kārums” un “Jungle Pop” produktu klāsts, “Limbažu piens” ieguvis jaunu izskatu, vienlaikus veikalu plauktos ir atgriezies arī jogurta zīmols “Zilonītis”. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas šo jaunumu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 90 tūkstošiem eiro.

 Universāli piena produkti gatavošanai

Kausēto sieru “Dzintars” klāsts ir papildināts ar diviem jaunumiem – tagad šis tautā iecienītais siers ir pieejams ar ķiplokiem un zaļumiem atsvaidzinoši pikantai garšai, kā arī ar vistas girosu. Pateicoties savai augstvērtīgajai receptei, kuras sastāvā ir siers, sviests un saldais krējums, un krēmīgai tekstūrai, šie kausētie sieri ir piemēroti gan sātīgu sviestmaižu, gan arī zupu un mērču pagatavošanai.

Īpaši nozīmīgi – Latvijas piensaimniecības nozares vēsturiskajam flagmanim jeb zīmolam “Limbažu piens” aprit 100 gadi! Lai cildinātu šo jubileju un godātu kopš 1922. gada meistaru garantētu kvalitāti, diviem vispopulārākajiem šīs preču zīmes produktiem – kefīram un pienam – radīts īpašais jubilejas iepakojums, kuru rotā sauklis “Svinam kopā!”.

 Jogurti un deserti – ikdienas ēdienreizēm un uzkodām

Pārsteidzoša atgriešanās – veikalu plauktos pēc 14 gadu pauzes ir atgriezies jogurtu zīmols “Zilonītis”. Gluži kā iepriekš, arī šobrīd tā receptes pamatā ir piens un pienskābes baktēriju ieraugs. Taču izskata un garšas ziņā “Zilonītis” ir kļuvis jauneklīgāks – tam ir radīts jauns iepakojuma dizains un trīs jaunas jogurtu garšas (persiku, laima un saldējuma). Tas ir lielisks risinājums ikrīta maltītēm, ēdot kopā ar brokastu pārslām vai musli, un kā veselīga uzkoda.

Augļi un ogas veido sabalansētas našķu garšas, tādēļ uzņēmums radījis vēl divus jaunus produktus – zīmola “Kārums” klāsts ir papildināts ar zemeņu bifidojogurtu, kā arī radīta jauna “Jungle Pop” apelsīnu želeja, kas nesatur taukus, kā arī ir piemērota tiem, kuri uzturā nelieto piena produktus.

 

 

 

Iesakām izlasīt Skatīt vairāk
PVD neļauj ievest Eiropas Savienībā piesārņotus produktus no Krievijas
PVD neļauj ievest Eiropas Savienībā piesārņotus produktus no Krievijas

Pārtikas un veterinārais dienests aizturējis un nav ļāvis ievest Eiropas Sa...

“Food Union” atteiksies no sprostos dētām olām
“Food Union” atteiksies no sprostos dētām olām

Latvijā vadošai piena pārstrādes un saldējuma ražotājs “Food Union” iekļāvi...

Nedaudz par olām
Nedaudz par olām

Pīti grozi pilni ar baltām un brūnām olām Foto: Dace Lauska, Zemkopības mi...

Atbalsts dalībai pārtikas kvalitātes shēmās
Atbalsts dalībai pārtikas kvalitātes shēmās

No 2024. gada 26. februāra līdz 26. martam LAD organizē projektu iesniegumu...