Saimnieks LV / 2021.gads (Septembris.)
Tirgū izlaižot 20 jaunus TRION sērijas kombainus, CLAAS turpina 2019. gadā aizsākto ofensīvu ražas novākšanas tehnoloģiju jomā.
TRION atbilstību praktiķu ārkārtīgi plašajam prasību profilam visā pasaulē jo īpaši palīdz nodrošināt vairāki izcilības aspekti:
• jaunajam TRION ražas novākšanas laikā piemīt augsta līmeņa spēja pielāgoties specifiskām saimniecību vajadzībām un kultūrām;
• APS kulšanas tehnoloģija apvienojumā ar Jet Stream tīrīšanu, ietilpīgu graudu bunkuru;
• TRION precizitāte, pateicoties jaunākajām tehnoloģijām un tādām palīgsistēmām kā Cemos Automatic;
• plašais riteņmašīnu, Terra Trac un Montana modeļu klāsts.
TRION būtībā ietver trīs sērijas ar salmu kratītājiem, hibrīdkombainiem un diviem kulšanas kanāla platumiem:
• TRION 500 ar 5 salmu kratītājiem, kulšanas sistēmu APS Walker un kanāla platumu 1420 mm;
• TRION 600 ar 6 salmu kratītājiem, kulšanas sistēmu APS Walker un kanāla platumu 1700 mm;
• TRION 700 ar kulšanas sistēmu APS Hybrid (TRION 710– 730 ar vienu rotoru Roto Plus, TRION 750 ar dubultrotoru Roto Plus) un kanāla platumu 1420 mm.
Konsekventa atbilstība visaugstākajām veiktspējas prasībām
Sākotnējo separāciju visos TRION modeļos veic APS kulšanas sistēma ar paātrinātājtrumuli (diametrs 450 mm) un liels kuļtrumulis (diametrs 600 mm), kas nodrošina vienmērīgu un lielu masas plūsmu un ļauj strādāt ilgāk. Šeit tiek saudzīgi izkulti jau apmēram 90 % graudu. Visu trīs trumuļu ātrums ir sinhroni regulējams, izmantojot kabīnē uzstādīto Cebis. Galvenais kuļkurvis pēc vajadzības var tikt aprīkots ar dažādiem kurvja segmentiem, turklāt tos var mainīt.
Atlikušo graudu separāciju TRION modeļiem 500 un 600 veic pieci vai seši salmu kratītāji ar attiecīgu separācijas virsmas laukumu 7.48 vai 6.25 m2. Šie modeļi jau standartā ir aprīkoti ar Multifinger Separation System (MSS), kas vienmērīgi uzrušina salmu masu un tādējādi ievērojami palielina separācijas efektivitāti – jo īpaši tad, ja salmi ir ļoti mitri vai arī ja lauks ir aizaudzis. Atlikušo graudu separācija abos modeļos – TRION 720 un TRION 730 – tiek veikta ar viena rotora palīdzību. Savukārt sērijas flagmaņa modelis TRION 750 atlikušo graudu separācijai izmanto dubultrotoru.
Lai sasniegtu augstus caurplūdes rādītājus, visiem TRION ir ļoti efektīva tīrīšanas sistēma Jet Stream, kurā ietilpst turbīnventilators, hidrauliskā ventilatora ātruma variators un divkārši ventilējama pirmā kaskāde, kas nodrošina graudu sākotnēju attīrīšanu. Augšējā un apakšējā sieta kopējais laukums modeļiem TRION 500 un TRION 700 ir 5.1 m2, bet modelim TRION 600 – 5.8 m2.
CEMOS operatoru atbalstošās sistēmas atbilstoši individuālām prasībām
Ja nepieciešams, visi TRION var tikt aprīkoti ar dažādu Cemos Automatic un Cemos Dialog automātiku un operatoru atbalstošām sistēmām, kas ne vien palielina veiktspēju, bet arī optimizē efektivitāti un kulšanas kvalitāti, tādējādi atvieglojot operatora darbu.
12 000 l graudu bunkurs ar iztukšošanas ātrumu 130 l/s
Atkarībā no modeļa un versijas graudu bunkura ietilpība var būt 8000, 9000, 10 500, 11 000 vai pat 12 000 l. Iztukšošanas ātrums ir no 90 līdz 130 l/s. Pateicoties pagriežamam deflektoram (opcija), kuru var regulēt ar daudzfunkciju sviru, ļoti precīza izkraušana ir iespējama arī braukšanas laikā.
Jauni dzinēji – pazīstama efektivitāte
Visas četras TRION modeļu sērijas ir aprīkotas ar Cummins jaunākās paaudzes sešcilindru dzinējiem: modeļiem TRION 500, kā arī TRION 640 ir Cummins B6.7 ar V posma izmešu standartu un darba tilpumu 6.7 l, savukārt modeļiem TRION 650, TRION 660 un TRION 700 – Cummins L9 ar V posma izmešu standartu un darba tilpumu 8.9 l. Visiem dzinējiem ir arī automātiskā jaudas pielāgošanas sistēma Dynamic Power, kas palīdz ietaupīt līdz pat 10 % degvielas izmaksu.
Sešas Montana un sešas Terra Trac versijas
Plašākā klāstā nekā jebkad iepriekš tiek piedāvāti TRION modeļi ar Montana līmeņošanu nogāzēs un Terra Trac gumijas kāpurķēdēm.
Jaunajā TRION sērijā ar Terra Trac un trīs kāpurķēžu platumiem no 635 līdz 890 mm ir seši modeļi, tostarp TRION 530 Terra Trac ar pieciem salmu kratītājiem.
Mūsdienīga jaunākās paaudzes kabīne
Tajā ir vairāk vietas, īpaši galvas–plecu un kāju zonā, un pēc izvēles ir pieejams ādas sēdeklis, kuru var pagriezt par 30° uz abām pusēm, lai nodrošinātu optimālu sēdēšanas pozīciju. Pateicoties lielākam priekšējam vējstiklam un sānu logiem, un šaurākiem priekšējiem statņiem, hedera un apkārtnes pārredzamība ir izcila.
Trīs stūrēšanas sistēmas un jaunais terminālis Cemis 1200
Klienti var izvēlēties kādu no trim automātiskās stūrēšanas sistēmām. Laser Pilot stūrē pēc slejas kreisās malas. Field Scanner ir iemontēts kabīnes jumtā un vada TRION, optiski skenējot slejas abas malas (iespējams izvēlēties gan kreiso, gan labo pusi) un tehnoloģiskās sliedes.
Trešais variants ir GPS Pilot uz satelītnavigācijas bāzes. Šim nolūkam ir paredzēts jaunais terminālis Cemis 1200 ar ekrāna diagonālo izmēru 12 collas.
2024. gads lēnām tuvojas izskaņai, un top pirmie apkopojumi par aizvadīto l...
Andersonu dzimtas saimniecības saknes aizmetušās 1889. gadā un, sazarojušās...
Devāmies uz Liepājas pusi iepazīt 1992. gadā dibināto zemnieku saimniecību ...
Slaukt efektīvi nozīmē darīt to raiti, gādāt, lai dzīvnieki justos labi, un...